reklama

100% predvolebný marketing - použite meno Bezák!

„Keď presadím svoj program, s politikou končím." alebo ako sa dá marketingovo použiť meno Bezák. Tento týždeň sa mi dostal do ruky typ novín, ktoré bežne putujú zo schránky hneď do krabice pod nimi. Predvolebné žvásty a bezbrehé sľuby. Ako som ich hodila do krabice, otvorili sa na strane s textom: „Rehabilitácia Róberta Bezáka". Táto téma je pre mňa veľmi osobná, tak som ich zdvihla a začala čítať 12 riadkový odsek.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (55)
Obrázok blogu

Žijem v Trnave. Je to nádherné mesto. Má 19 kostolov. Tento vysoký počet však vôbec nevypovedá o skutočnej viere.

V tzv. Univerzitnom kostole som pred rokmi zažila skvelú omšu, ktorú celebroval otec arcibiskup Bezák. Tiež sa zvolebnievalo. Kázeň bola o úlohe Jána Krstiteľa. Arcibiskup Bezák poukázal na nadčasovosť tejto témy, na súvislosti medzi situáciou vtedy a dnes. Pointa bola v myšlienke - dobre si vybrať svojho „vodcu" aj „cieľ". Jána Krstiteľa totiž ukázal v kázni ako človeka, ktorý ukazoval smer k Ježišovi. Z kostola som vyšla so skvelým pocitom, odhodlaním dobre vyberať a zvažovať komu dám svoj voličský hlas. Pred kostolom som zastala, čakala som na ostatných členov našej skupinky. Nemohla som nepočuť o čom sa rozprávajú ostatní vychádzajúci ľudia z kostola. „To čo bolo!" „Taká nanič kázeň!" a pod. Bolo mi smutno. Tí praví katolíci zrejme nemali čas si počas kázne pospať, zdriemnuť, tak ako boli predtým, a bohužiaľ aj teraz, zvyknutí. Zrejme ich otec arcibiskup prinútil rozmýšľať. A myslenie bolí! Teda aspoň niektorých ľudí. Sklamanie naberalo na obrátkach počas cesty domov. Kráčali sme za skupinkou veriacich , ktorí na osobu arcibiskupa nepovedali jedno pekné slovo. Viete čo som vtedy mala chuť zakričať?! Staré známe - Nehádž perly sviniam! Ale kto vie, či to boli pochopili. Možno aj preto ma jeho pochybné odvolanie neprekvapilo. Modifikovala by som reklamný slogan: Bratislava je Zvolenský, aj Ružomberok je Zvolenský! Trnava bude Zvolenský! A aj Prešov a Košice! Celé Slovensko bude Zvolenský!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V novinách sa píše : „Mám 33 rokov a už v tomto veku sa politikom podarilo zničiť moje ideály o tom „ako, za koľko a kam" táto krajina smeruje. Forma, akou Róbert Bezák evanjelizoval, ako pristupoval nielen k veriacim i neveriacim, je niečo, čo sa nedá zahrať, ani naučiť s tým sa človek musí narodiť. Mrzí ma, keď vidím, ako je v cirkvi to dobré udupané a popľuvané. Žiaľ, ani Európsky parlament nie je všemocný. Ale je tu možnosť účinnej medializácie. Okrem toho, komunikácia s Vatikánom na úrovni Európskeho parlamentu má inú silu ako pokus o komunikáciu napríklad z pozície slovenskej neziskovej organizácie." Slová napísala kandidátka Európskej demokratickej strany, Slávka Krišková.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak sa pýtam p. Krišková, ako to chcete spraviť? Nechcete sa len priživiť na vnútornej bolesti mnohých veriacich a neveriacich? Nad bezmocnosťou, ktorá sa zmocňuje ľudí pri spomienke na jeho verejné ohováranie?

Stanislava Šebeňová

Stanislava Šebeňová

Stanislava Šebeňová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Chyťme sa zeme a pevne sa jej držme, lebo sny bývajú bezváhové a ľahko sa z nich uletí." E.M.Remarque Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu